22 października 2011

Nawilżający szampon i odżywka kokos i mleczko ryżowe Oriflame

Najbardziej podoba mi się pomysł na opakowanie - odżywka i szampon łączą się w całość, gdy stoją obok siebie. 
 Niestety zapach kokosu jest bardzo sztuczny. W odżywce w ogóle trudny do zniesienia, choć gdy włosy już wyschną to ładnie pachną. Pomimo tego, że zestaw ten miał mieć właściwości nawilżające, moje nie bardzo suche włosy są po ich zastosowaniu bardziej sypkie niż kiedykolwiek. Prawdę mówiąc, nie wierzę w cuda uzdrowienia zniszczonych włosów przez tani preparat trzymany kilka minut na głowie. Od odżywki oczekuję przyjemnego uczucia miękkości włosów chociaż podczas mycia. Ten preparat nie dawał takiego efektu, no może raz poczułam tego namiastkę, gdy użyłam prawie pół butelki (mam bardzo długie włosy). Dla porównania, po naniesieniu niewielkiej ilości odżywki Panteen, włosy są nieziemsko miękkie - mam wrażenie, że nie spłukałam preparatu - tak są śliskie. Z szamponem było analogicznie, jeżeli chodzi o uczucie czystości włosów. Za tę cenę jest mnóstwo lepszych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz