30 kwietnia 2012

Lakier holograficzny Golden Rose

Jestem bardzo zadowolona z efektu. Przepięknie się mieni, zwłaszcza w słońcu, czy sztucznym świetle. Gdy jest ciemniej wygląda jak srebrno-szary klasyczny lakier, ale gdy staniemy bliżej źródła światła wrażenie jest naprawdę piorunujące. Widzę to również po ludziach, którzy nie odrywają wzroku od moich paznokci pomalowanych tym lakierem. Kupiłam już drugą buteleczkę. Długo wpatrywałam się w próbnik kolorów i tym razem również zdecydowałam się na nr 112 - ten odcień pasuje do wszystkiego!

Lakier dobrze się nakłada, ja daję dwie warstwy, wtedy efekt jest naprawdę głęboki. Raczej ściera się niż odpryskuje, i nie widać tego tak bardzo na paznokciach. Dość trwały. Tani - poniżej 6zł. Śliczna buteleczka. Pierwszą buteleczkę miałam bardzo długo, a lakier w niej nie wysechł, ani nie zgęstniał. Bardzo polecam.



 Golden Rose - Holographic color nr 112




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz